מיסטיקנים -שרותי מיסטיקה תקשור 24/7

                            מיסטיקנים מתקשרים און ליין

מתקשרים בטלפון  012-409-0072-0030
מיסטיקנים בשיחה אישית 24/7



מיסטיקנים, מתקשרים, יועצים ומדריכים רוחניים במענה טלפוני מהיר
ייעוץ והכוונה, תחזית אישית, תשובות לשאלות, סיוע אישי בכל תחום

מיסטיקה מקור המילה מיסטיקה הוא ביוון העתיקה. הסתרה, חבוי, נסתר, לא גלוי לעין, חוסר השגה של התודעה הרגילה,

קבלה - מיסטיקה יהודיתסוד, הגות, הלכה, מיתוסים, פולקלור, חכמה, אמונה ותפישה רוחנית. לפיה העולם נברא מאותיות ומספרים, המספרים 1-10 מייצגים את עשר הספירות לפי הקבלה, שהן תכונות אלוקיות שנתנו לאדם על ידי הבורא בזמן בריאתו "בצלם אלוקים", "נעשה אדם בצלמנו ודמותנו". 22 אותיות האלף בית הם סימנים, ציורים, יש להם צליל, חיבור, מילוי ותנועה.

הספירות והאותיות ביחד הם ל"ב 32 סודות עליונים כמוסים מהם נברא העולם והאדם.

קבלה - מיסטיקה היהודית. "תורת הסוד", תורת הנסתר, תורת המיסטיקה היהודית. לקַבָּלָה ולמיסטיקה היהודית. יש שורשים עמוקים במורשת התרבותית היהודית שהחלה עם בריאת העולם ונמשכת עד היום

לקבלה יש השפעה עצומה על חיי הרוח והמיסטיקה היהודית. בעידן המודרני העכשווי ניתן לראות את התפשטות רוח הקבלה בעולם כולו ללא הבדל מין ומוצא. הקבלה משפיעה על תחומים רבים בחיינו, בעיקר בתחום הרוחני המוסרי, תיקון המידות, יצירת איזונים בין הפיסי החומרי והרוחני (גוף רוח ונפש).

מיסטיקנים - מתקשרים או מומחי מיסטיקה ורוחניות, בעלי תודעה ותפיסה אינטואיטיבית פנימית עמוקה, כוחות ויכולות רוחניות ומיסטיות עוצמתיות להקשיב לקולות, להתחבר לנסתר, לחוש ולצפות תנועה וזרימה של מצבים ואירועים (הווה עתיד)  בשיטות רוחניות ומיסטיות שונות.


תקשור - פעולה רוחנית טהורה, נטרול והתנתקות מהגוף הפיסי בזמן הוויה, כניסה לממדים רוחניים גבוהים (מדיטציה) חיבור, הקשבה, לאינטואיציה הפנימית העמוקה לצורך קבלת מסרים, תובנות, מידע הכוונה וייעוץ.


נומרולוגיה שיטה מיסטית, פילוסופית עתיקה ורוחנית המבוססת על תורת המספרים היחידים 1 עד 9. הנותנת תוכן שונה וייחודי לכל מספר יחיד, מספר יחיד מכיל אנרגיות וכוחות ייחודיים.

לפי הנומרולוגיה ניתן לצפות את גורל האדם, המסלולים אותם יחווה במציאות חייו, שיטה לאבחון של תכונות אופי ואישיות, יכולות. עריכת התאמה זוגית ומקצועית, בדיקת שמות - אנרגיות ומאפיינים חיובים שליליים בשם האדם, זמנים מתאימים לשינוי, מספרי בתים, שמות לעסקים, ועוד...

ניתוח נומרולוגי - על ידי חיבור המספרים של תאריך הלידה או בשם הפרטי והפיכתם למספר יחיד. לדוגמה: התאריך 25/11/2014  2+5+1+1+2+1+4 = 16 = 5 מספר הגורל המייצג את האדם.


אסטרולוגיה:  אסטרו=כוכב, לוגיה=תורה היגיון. תורה המאמינה שיש קשר בין מצב גרמי השמים הכוכבים לבין בני האנוש, גורל מעשים ותכונות.

אסטרולוגיה חוזה את העתיד לפי מיקום הכוכבים (שמש, ירח, וכוכבי הלכת במערכת השמש שלנו). ביחס למקום וזמן מסוים בכדור הארץ.

מפה אסטרולוגית: חישוב הכרוך בחשבון אריתמטי וגאומטריה פשוט, הממקם את הכוכבים לפי תאריכים וזמנים מובנים, כדור הארץ הוא המרכז, הכוכבים מייצגים מזל (11 כוכבים 12 מזלות), לכל מזל יש שם, תג ותמונה. כל מזל מייצג חודש בשנה. לפי המפה האסטרולוגית ניתן לתת הורוסקופ אישי או תחזית אסטרולוגית.

לפי האסטרולוגיה הקבלית המזל נקבע בכל תחילת חודש ומסתיים בסופו. לפי האסטרולוגיה המערבית המזל נקבע לפי תחילת השליש השלישי של כל חודש ב 20 או 21 ומסתיים בסופו של השלישי השלישי בחודש שלאחריו. דהיינו 19 או 20


קלפי טארוט: מערכת  של 72 קלפים שבעזרתה ניתן לצפות ולחזות את העתיד, לזהות תחושות, רגשות, תכונות אופי ואישיות, לתת ייעוץ והכוונה בכל בעיה ונושא. קלפי טארוט בידן המיסטיקה המודרנית הפכו להיות מאוד פופולריים ומקובלים אצל מיסטיקנים ואצל ציבור רחב המבקש לקבל תשובות לשאלות באמצעות הקלפים. 

קלפי טארוט נתפסים לרוב ככלי למתן תשובות לשאלות, "שואלים את הטארוט" וגם כלי לניבוי, למרות שביעדן הנוכחי מיסטיקנים רואים בקלפים כלי רוחני להתבוננות פנימית, ושיטה להבנת מרכיבי האישיות, כדרך להגברת המודעות העצמית והכוונה להגשמה ולהתפתחות אישית..

ישנם גרסאות שונות של מערכת "קלפי טארוט", כל מערכת מכילה תמונות שונות, לכל תמונה יש פרשנות אישית ושימוש מיסטי רוחני.

מיסטיקנים און ליין שרות חדש שהתפתח בשנים האחרונות עם התפתחות האינטרנט והתקשורת הסלולרית.
שרות אשר מסייע ל: מיסטיקנים ולמומחי המיסטיקה השונים, לתת מענה מידי בטלפון לציבור הרחב, ללא צורך בתאום פגישה אישית באמצעות אתרים שונים של מיסטיקנים און ליין.

אתרי מיסטיקנים און ליין, מאפשרים לציבור הרחב ללא הבדל מין ומוצא, לשוחח בטלפון, על ידי בחירה אישית של מיסטיקן או מתקשר, מתוך מאגר גדול של, מיסטיקנים או מתקשרים לפי תחומי מיסטיקה שונים.

אתרי: מיסטיקנים און ליין, פועלים לרוב 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, השיחה עם המומחים הינה אישית ודיסקרטית, אפשר לשוחח מכל מכשיר טלפון הזמין לשיחות בין לאומיות,  בכל שעה, מכל מקום בארץ, 


 עלות השיחה עם מומחים מאתר מיסטיקנים און ליין  קבועה (9.90 לדקה). התשלום אינו מחייב שימוש בכרטיס אשראי, ומתבצע בחשבון טלפון
 אין צורך בכרטיס אשראי,

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ייעוץ והכוונה רוחנית - מתקשרים בטלפון

תקשור הילינג ייעוץ הכוונה ונטרול חסימות אנרגטיות